Оголошення конкурсу для призначення на посади педагогічних працівників Інклюзивно-ресурсного центру
Оголошення про проведення конкурсу для призначення на посади педагогічних працівників комунальної установи «Вільховецький інклюзивно-ресурсний центр» Вільховецької сільської ради Тячівського району Закарпатської області
Загальні умови |
||
Найменування і місцезнаходження інклюзивно-ресурсного центру |
«Вільховецький інклюзивно-ресурсний центр» Вільховецької сільської ради Тячівського району Закарпатської області С. Вільхівці, вул. Центральна, 101 |
|
Перелік вакантних посад |
Вчитель-дефектолог; (з посадовим окладом, надбавками, преміями згідно чинного законодавства); практичний психолог; (з посадовим окладом, надбавками, преміями згідно чинного законодавства); вчитель-логопед; (з посадовим окладом, надбавками, преміями згідно чинного законодавства); вчитель лікувальної фізкультури (вчитель-реабілітолог) (з посадовим окладом, надбавками, преміями згідно чинного законодавства);. |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші). Документи приймаються з 25 червня до 15 липня 2019 року (8.00-17.00) за адресою: с.Вільхівці, вул. Центральна, 118 |
|
Місце, час та дата проведення конкурсу |
18 липня 2019 року о 10.00 за адресою: : с.Вільхівці, вул. Центральна, 118 За рішенням конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття вакантних посад педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Вільховецької сільської ради. Дата та час проведення конкурсу можуть бути змінені, про що конкурсантів буде повідомлено додатково. |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Богаченко Євгенія Василівна тел. 0673120413 |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Для вчителя-дефектолога – вища педагогічна освіта, не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія»; Для вчителя-логопеда - вища педагогічна освіта ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Логопедія»; Для вчителя лікувальної фізкультури (вчителя-реабілітолога)– вища освіта, кваліфікація в дипломі «вчителя-реабілітолога», «реабілітолога», «вчителя з лікувальної фізкультури». Для практичного психолога-вища педагогічна (психологічна освіта) ступеня магістра (спеціаліста). |
2 |
Досвід роботи |
Стаж педагогічної роботи не менше трьох років |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1 |
Якісне виконання поставлених завдань |
Вміння вирішувати комплексні завдання |
2 |
Технічні вміння |
Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку |
3 |
Особистісні компетенції |
Вміння працювати в стресових ситуаціях |
Професійні знання |
||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
1. |
Знання законодавства в сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами |
Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти. Право дітей з особливими освітніми потребами (далі - ООП) на освіту в Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту». Порядок організації інклюзивного навчання: у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами). Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 (зі змінами). |
2. |
Знання основ спеціальної педагогіки |
Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку. Причини порушень психофізичного розвитку. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів). Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно- рухового апарату. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих дітей та дітей зі зниженим слухом). Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих дітей та дітей зі зниженим зором). Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією). Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами. |