Створити для кожної дитини власну платформу успіху - завдання для освітян у рамках реформи “Нової української школи”.
Понад 700 освітян із Закарпатської області, серед яких і представники вільховецької сфери освіти, зібралися в Ужгороді упродовж 27-28 лютого на зустрічі “Відкритої управлінської студії”.
Живе спілкування, відкрита форма обміну досвідом і напрацюванннями в організації освітнього процесу, та наочні прийоми запровадження реформи продемонстрували не тільки департамент освіти і науки обласної державної адміністрації, вчителі-учасники пілотних проектів “Нової української школи”, але і учні-другокласники пілотних класів Ужгородської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 8. Саме вони продемонстрували, якою має бути і є Нова українська школа, яким є учень такої школи, якою є праця вчителя з дітьми нового покоління.
Фрагменти уроку інтегрованого курсу „Я досліджую світ” дали можливість побачити застосування нових підходів до навчання і їх результативність, показали, наскільки інтегрований підхід у навчанні, увага до групової, ігрової діяльності розширюють можливості кожного учня, забезпечують рівновагу між знаннями, вміннями школярів та їхніми реальними життєвими потребами.
В основі навчання і виховання реформованої освіти закладені загальнолюдські принципи, моральні цінності, серед яких довіра, повага, співпраця та взаєморозуміння, відповідальність, – це ті засади освітнього процесу, що формують випускника-особистість, інноватора, патріота.
На шляху до реалізації нової української школи керівник закладу має стати рушійною силою, лідером, менеджером, агентом змін. Саме керівник має знайти і підтримати вчителя, який стане цікавим і прогресивним наставником. Саме керівник має створити умови для того, щоб кожен школяр став особистістю, якій допомогли розкрити свої здібності і задатки.
В рамках заходу була розгорнута експозиція сучасних меблів та обладнання для учнів початкових класів Нової української школи.
Головне завдання - в умовах нової української школи створити для кожної дитини власну платформу успіху. Розкуті, комунікабельні, вільні у вираженні своїх думок і почуттів, з різностороннім багажем знань – саме таке покоління покликана виховати “Нова українська школа”.