Нова українська школа: замість крейди в руках вчителя - багато наочності
Колись крейда в руках вчителя - це був, чи не єдиний, спосіб унаочнення інформації для учнів. Звичайно більш ідейніші педагоги самотужки намагалися спасати ситуацію “старої” системи освіти і придумували методи, як заохотити дітей до навчання, а сам процес - зробити цікавим. Та сьогодні освітня реформа “Нової української школи” запроваджує нову систему освіти, за якої всі вчителі мають вже готову креативну програму для застосування її з учнями.
Марія Єфремівна Шафар - вчитель 1-Б класу Вільховецько-Лазівської загальноосвітньої школи розповідає, що працює з дітьми вже 45 років і так легко, як зараз, не було ніколи: “Я так легко працюю з цими дітьми, бо є з чим працювати. Діти граються, співають, рухаються і заодне вчаться - їм дуже цікаво”.
Загалом у Вільховецько-Лазівській ЗОШ є 2 перших класи і один приселковий у Ділу. Коштом Вільховецької ОТГ сучасно обладнані всі перші класи: постелений ламінат, замінені меблі та наданий дидактичний матеріал. Вчителі доклали зусиль, аби обладнати всі 8 осередків для розвитку дітей:
-
Центр тиші.
-
Моя бібліотека.
-
Дослідницький осередок.
-
Ігровий осередок.
-
Інформаційний осередок.
-
Осередок вчителя.
-
Музичний осередок
-
Ранкова зустріч.
Тож, в освітньому середовищі (так називається клас у Новій українській школі) затишно, цікаво та весело. А від нового навчального процесу, задоволення отримують не тільки учні, але і вчителі та батьки, останні доречі самі виявили ініціативу і закупили для своїх дітей канцелярські скриньки.
Напевно успіх нововведень і вимірюється рівнем їх всебічної підтримки. Хочеться, аби Україну спіткали саме такі реформи, які б мали підтримку її громадян, та врешті несли позитивний ефект для населення.